Wczesne wspomaganie rozwoju: dla dzieci od urodzenia do rozpoczęcia nauki szkolnej, posiadających opinię Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej o potrzebie wczesnego wspomagania
– zajęcia indywidualne lub w dwuosobowych grupach
-czas zajęć – 2 godziny zegarowe w tygodniu.
-zajęcia prowadzone przez: oligofrenopedagogów (w przypadku niepełnosprawności intelektualnej), tyflopedagoga (terapia widzenia), surdopedagoga (w przypadku niedosłuchu i niesłyszenia), specjalistów ds. autyzmu, psychologa, logopedy, terapeuty integracji sensorycznej, terapeuty metodą Tomatisa i EEG Biofeedback, terapeuty alternatywnej i wspomagającej komunikacji.
–profesjonalne wsparcie rodziców dzieci oraz wyposażenie ich w wiedzę i praktyczne umiejętności terapeutycznego oddziaływania na dziecko.
– udział dzieci w imprezach szkolnych np. spotkanie z Mikołajem, koncerty, festyny.